Veelgestelde vragen

  • Kan ik zelf bepalen welke gerechten ik ontvang?

    Zeker weten! Elke maandag krijg je van ons een e-mail met onze receptsuggesties, deze worden ook weergegeven in je online account. Wil je iets anders koken of een bestelling overslaan, dan kun je tot aan 6 dagen voor de bezorgdatum je voorkeuren aanpassen in je online account. Wordt je box bijvoorbeeld op vrijdag bezorgd, dan kun je dus tot en met de zaterdag ervoor aanpassingen doen.

  • Kan ik een bestelling overslaan of mijn abonnement opzeggen?

    Ja! Je kunt je bestelling altijd tot 6 dagen voor de bezorgdatum aanpassen of overslaan, langere tijd pauzeren als je bijvoorbeeld op vakantie bent. En: in je online account kun je tot wel 8 weken vooruit plannen, super flexibel dus! Daarnaast kun je tot 6 dagen voor de bezorgdatum van je volgende box eenvoudig je abonnement opzeggen, in je online account onder 'Mijn Instellingen'.

  • Waar en wanneer bezorgen jullie?

    We bezorgen in heel Nederland, behalve op de Waddeneilanden en in Zeeuws-Vlaanderen. We bezorgen op dinsdag, woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag, overdag en 's avonds. Je bezorgdag kan gewijzigd worden in je online account.

  • Hoe lang blijven de ingrediënten vers en moet ik nog iets in huis hebben?

    De ingrediënten komen direct bij onze producenten vandaan, en zijn dus super vers! Wanneer je ze op de juiste manier bewaart, zijn de ingrediënten tot aan 4 dagen houdbaar nadat je box bezorgd is. We bezorgen (bijna) alles bij je thuis - je hoeft zelf alleen zout, peper en olie in huis te hebben.

  • Kan ik me bedenken?

    Ja, je hebt een bedenktijd van 14 dagen, die ingaat op het moment dat de box wordt geleverd. Je betaalt in dat geval wel voor de boxen die tijdens deze veertien dagen al geleverd zijn. Lees meer hierover in onze Algemene Voorwaarden en download het formulier.

  • Wat is het verschil tussen de de 2 boxen?

    Kies de box voor 2 of voor 3-4 personen, afhankelijk van voor hoe veel je wilt koken. Bij beide boxen kies je zelf de hoeveelheid maaltijden en wekelijks uit verschillende vlees-, vis-, vegetarische en kindvriendelijke recepten.

  • Kan ik een bestelling overslaan of mijn abonnement opzeggen?

    Ja! Je kunt je bestelling altijd tot 6 dagen voor de bezorgdatum aanpassen of overslaan, langere tijd pauzeren als je bijvoorbeeld op vakantie bent. En: in je online account kun je tot wel 8 weken vooruit plannen, super flexibel dus! Daarnaast kun je tot 6 dagen voor de bezorgdatum van je volgende box eenvoudig je abonnement opzeggen, in je online account onder 'Mijn Instellingen'.

  • Waar en wanneer bezorgen jullie?

    We bezorgen in heel Nederland, behalve op de Waddeneilanden en in Zeeuws-Vlaanderen. We bezorgen op dinsdag, woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag, overdag en 's avonds. Je bezorgdag kan gewijzigd worden in je online account.

  • Hoe lang blijven de ingrediënten vers en moet ik nog iets in huis hebben?

    De ingrediënten komen direct bij onze producenten vandaan, en zijn dus super vers! Wanneer je ze op de juiste manier bewaart, zijn de ingrediënten tot aan 4 dagen houdbaar nadat je box bezorgd is. We bezorgen (bijna) alles bij je thuis - je hoeft zelf alleen zout, peper en olie in huis te hebben.

  • Kan ik me bedenken?

    Ja, je hebt een bedenktijd van 14 dagen, die ingaat op het moment dat de box wordt geleverd. Je betaalt in dat geval wel voor de boxen die tijdens deze veertien dagen al geleverd zijn. Lees meer hierover in onze Algemene Voorwaarden en download het formulier.

  • Wat is het verschil tussen de de 2 boxen?

    Kies de box voor 2 of voor 3-4 personen, afhankelijk van voor hoe veel je wilt koken. Bij beide boxen kies je zelf de hoeveelheid maaltijden en wekelijks uit verschillende vlees-, vis-, vegetarische en kindvriendelijke recepten.

Bekend van

Media citation from Mens Health Media citation from Elle Eten Media citation from Culy