Wekelijkse COVID-19 update van Marley Spoon (24.03)

Marley Spoon wil je graag een update geven over hoe wij reageren op de COVID-19 coronavirus uitbraak.

Door: Marley Spoon / 03/24/2020

Geel hart van groenten

Zoals je wellicht weet, hebben gezondheids- en overheidsinstanties social distancing richtlijnen uitgegeven en hebben zij bedrijven geselecteerd als ""essentiële diensten"". Wij als maaltijdboxservice behoren tot de bedrijven die als essentiële dienst worden beschouwd. Deze benoeming is een maatschappelijke verantwoordelijkheid die wij serieus nemen. Nu meer dan ooit voelt ons team de omvang van onze belofte om op een veilige manier, gezonde maaltijden bij onze klanten thuis te bezorgen.

Sinds vorige week stijgt de vraag naar ons product enorm. Daarom werken we hard om te anticiperen op uitdagingen en om plannen voor te bereiden zodat klanten wekelijks hun box blijven ontvangen. Hieronder staan enkele van de stappen die we nemen om potentiële risico's te reduceren.

Aangepaste bezorgmomenten

Om alle leden van onze community tegemoet te komen, kan het voorkomen dat we jouw bezorgdag moeten aanpassen. We zullen dit echter altijd voorafgaand met je communiceren. Om een duurzame en betrouwbare voedselvoorzieningsketen te garanderen, zullen we de tijd die je hebt om aankomende bestellingen aan te passen met één dag verminderen. Dit zal zichtbaar en bijgewerkt zijn in jouw account voor de bestellingen van volgende week.

Onverwachte vertragingen

Hoewel we altijd back-up plannen achter de hand hebben, zijn er altijd dingen - vooral in deze tijd - waar we geen controle over hebben. Onverwachte vertragingen zijn hier helaas een van. Wij zijn constant in contact met onze bezorgpartners en werken samen met hen om potentiële risico's te identificeren en vertragingen waar mogelijk te voorkomen. Zoals je weet, maken wij gebruik van gekoeld transport. Als jouw box met vetraging wordt geleverd, controleer dan asjeblieft of ingrediënten, zoals vis, vlees en zuivel, nog steeds gekoeld zijn.

Vervanging van ingrediënten

Je hebt vast beelden van lege schappen in de supermarkt in het nieuws gezien. Dit is, gelukkig, voor ons niet het geval. Er zijn echter ingrediënten die niet meer zo makkelijk verkrijgbaar zijn als twee weken geleden. Als gevolg daarvan moeten we misschien de ingrediënten van een paar recepten een beetje aanpassen. We nemen stappen om voor passende vervangingen te zorgen. Indien en wanneer dit nodig is, zal onze klantenservice je vooraf informeren over wijzigingen, zodat je kunt blijven genieten van de kwaliteit die je van ons gewend bent.

Reacties van de klantenservice

Door het grote aantal telefoongesprekken zijn sommige wachttijden langer dan normaal. Onze medewerkers van de klantenservice doen hun uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op vragen. Om de lange wachttijden te compenseren, vragen we je om enkel te bellen voor dringende zaken. Voor algemene vragen en feedback kan je contact opnemen via e-mail of via onze chat die beschikbaar is op onze website.

Het COVID-19 coronavirus verandert de manier van leven. Daarom blijven we via e-mails, social media en deze blog contact houden met de Marley Spoon community. De gezonheid, kwaliteit en veiligheid van onze producten, werknemers en community altijd onze hoogste prioritiet. Bedankt voor je vertrouwen in ons!

Alles wat je nodig hebt thuisbezorgd Meld je nu aan om jouw favo recepten bij je thuis te ontvangen.